با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ اسامی نفراتی که بدون آزمون،استخدام آموزش و پرورش می شوند، مشخص است
زیارت عاشورا

خبرگزاری پانا+

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق قانون 30 درصد نفرات جذب شده در آزمون استخدامی باید از خانواده شهدا باشند که اسامی این 1250 نفر کاملا مشخص است.

به نقل از پانا:محمد حسین کفراشی  در پاسخ به این سوال که چه تعداد از فرزندان خانواده شاهد در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در اولویت هستند، گفت: طبق ماده 48 قانون ایثارگری مقرر شده که در هر استخدامی که انجام می شود، 25 درصد از فرزندان خانواده شهدا، آزاده و جانباز بالای 25 درصد استفاده شود که این نفرات مشخص هستند.

وی افزود:‌ از میان 5 هزار نفری که قرار است در آموزش و پرورش استخدام شوند باید 25 درصد از میان خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بالای 25 درصد باشند.
 
وی ادامه داد: علاوه بر این افراد، طبق قانون، باید 5 درصد نیز از سایر ایثارگران و فرزندان دوران دفاع مقدس زیر 25 درصد در آزمون های استخدامی وزارت آموزش و پرورش به کار گرفته شود.
 
کفراشی همچنین بیان کرد: در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش مقرر شده است که وزارتخانه از بین فرهنگیان، افرادی که شامل این قانون می شوند و بالای 25 درصد هستند، را شناسایی کرده و آن ها را در آزمون شرکت دهند.
 
مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد: 30 درصد نفرات جذب شده در آزمون استخدامی باید از خانواده شهدا باشند یعنی هزار و 250 نفر ایثارگر در آزمون استخدامی بدون شرکت در آزمون وارد می شوند.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394برچسب:, | 13:43 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |